Vyberte stránku

Celní služby

Intrastat

 

 

KontaktyNaše služby
Celní služby
i
Intrastat
Sklady
Účetnictví
Autodoprava

Co umíme vyřešit za vás

R

Jednání s úřady

  • Převezmeme za vás veškerou agendu při vyřizování potřebných dokumentů a povolení na celních úřadech.
  • Pokud nám svěříte své účetnictví, vyřešíme spolu s ním i všechnu komunikaci s finančním úřadem či OSSZ.
  • Postaráme se o kompletní zpracování všech výkazů nutných pro systém Intrastat a vyjednáme za vás vše potřebné.
R

Daně a účetnictví

  • Účetnictví vaší společnosti si vezmeme kompletně na starost. Bezchybné a včasné zpracování je pro nás samozřejmostí.
  • Vyřešíme za vás daně. Pohlídáme za vás nejen veškeré důležité termíny, ale i také změny v platných předpisech apod.
  • Jasné a srozumitelné účetní přehledy každý měsíc. Hned víte, jak se vašemu podnikání daří. Odborné poradenství v oblasti daní a účetnictví je pro naše zákazníky samozřejmostí.
R

Dopravu a skladování

  • Naši zkušení řidiči pro vás přivezou či odvezou jakékoli zboží včetně potravin (i chlazených a mražených).
  • Nezáleží na tom, zda potřebujete přepravit 30 palet nebo třeba jen jednu. Přizpůsobíme se zcela vašim potřebám.
  • Náš vozový park splní i ty nejnáročnější požadavky.

Už žádný stres při jednání s celními úřady! O vše se postaráme za vás. Od zaevidování vaší společnosti na celním úřadě přes vystavení nutných dokladů až po zajištění projednání zásilek či celního dluhu.

Ztrácíte se v systému Intrastat, případně s ním nechcete ztrácet čas a raději se chcete věnovat svému podnikání? Zpracujeme a podáme za vás veškeré výkazy, které pro Intrastat potřebujete.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Etiam bibendum elit eget erat. Nunc auctor. Vivamus ac leo pretium faucibus. Fusce tellus odio, dapibus id fermentum quis, suscipit id erat. Aliquam erat volutpat.

Nechcete řešit účetnictví, daně či mzdovou agendu ve své společnosti? Svěřte se našim zkušeným účetním. K tomu pro vás zajistíme veškeré daňové poradenství a zastoupíme vás při jednání s úřady.

Nechcete řešit účetnictví, daně či mzdovou agendu ve své společnosti? Svěřte se našim zkušeným účetním. K tomu pro vás zajistíme veškeré daňové poradenství a zastoupíme vás při jednání s úřady.

Reference

„Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur“
„Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur“

O nás

Společnost Terano působí od roku 1994. Původně ji tvořili dva nadšenci, kteří pro své zákazníky zajišťovali vyplňování celních dokladů pro Celní úřad Příbram. V dalších letech pak rychle rostl nejen počet zaměstnanců, ale také rozsah služeb, které Terano nabízelo.

V roce 2000 přibyla pobočka v Rudné u Prahy a s ní další možnosti, jak být našim zákazníkům blíž. V současnosti kromě veškerých celních služeb nabízíme také správu účetnictví a daní, včetně poradenství, podporu při používání systému Intrastat a vystavování potřebných dokladů, ale také dopravu zboží po celé ČR i Evropě.

Zakládáme si na osobním a individuálním přístupu k zákazníkům – řešení na míru pro vás najdeme, ať už zastupujete nadnárodní společnost nebo jste drobný živnostník. Díky nám ušetříte nejen finance, ale i čas, který pak můžete naplno věnovat svému podnikání.

Více si o naší společnosti můžete přečíst ZDE.

Jsme držitelé povolení AEO.

Kontaktujte nás

+ 420 345 624 232

Místo pro kontakty

3 + 11 =